"Обединена млечна компания” ЕАД е водеща компания в млекопреработвателния бранш, с дългогодишен опит в родното производство на кисело и прясно мляко и хубаво българско сирене, датиращ от 1959г. В съвременния си вид компанията съществува от м. март 1998г. Тя е най-голямата българска млечна компания, която като цяло развива млечния бизнес и подпомага всички други пряко и косвено свързани браншове – млекосъбиране, традиционна и модерна търговия и пр.

Едва ли има продукти, към които българите да са по-чувствителни и ревностни, от българското кисело и прясно мляко, сиренето, кашкавала. От дълги години млечните продукти имат своето запазено място на трапезата във всеки български дом.

Едни от най-популярните български млечни продукти носят марката „Верея”. До тях се нареждат и „Фибела”,  „Русалка”, „Ханско”. Всички те се произвеждат и предлагат на пазара от „Обединена млечна компания” ЕАД. Компанията е популярна и в чужбина с качеството на своето киселото мляко и е пример за родния млечен бранш. Киселите млека са натурални и без консерванти, с живи български закваски, имат автентичен вкус и носят безценния опит на българската традиция. Сиренето на ОМК ЕАД се прави от първокачествено мляко и по традиционна технология на зреене. Неизменното му качество и репутация води до търсене и износ на международни пазари. ОМК е една от големите износителки на българско овче и краве сирене за Русия, САЩ, Ливан и т.н. Целият асортимент на компанията е създаден и се поддържа с философия, ценности и мисия да отговаря на нуждите на българските потребители; да предлага разнообразие, следвайки основните си принципи за високо качество, натуралност на продуктите и здравословна храна.

„Обединена млечна компания” е първокласно предприятие (в което са инвестирани 16 млн. лева за пълна реновация с най-модерните технологии и изключителни хигиенни условия), където производствените практики съответстват на най-високите световни стандарти в хранително-вкусовата промишленост. Внедрени са и се прилагат отдавна световните системи за управление и гарантиране на качеството в хранително-вкусовата промишленост: HACCP & GMP. ОМК се управлява от квалифициран ръководен екип. Не на последно място, компанията инвестира в развитие на нови технологии и продукти, съобразени с нуждите на потребителите за здравословен начин на живот и хранене.

ОМК, чрез своята марка продукти Верея, развива активно социално-ангажирана дейност, насочена към популяризиране и информиране на българските потребители за начините и ползите от здравословното хранене. През 2005 и 2006 година компанията организира и финансира масирани кампании под мотото: „Избягай от остеопорозата” и „Купи и помогни” с цел да информира хората за заболяването остеопороза и начините на превенция чрез прием на храни, богати на калций, редовно движение и други ежедневни мерки. Кулминацията на тези инициативи бе закупуването на апарат за измерване на костната плътност, който беше дарен на община Варна за безвъзмездно и достъпно ползване за всички.

(Болестта остеопороза е на 3-то място по смъртност след сърдечно-съдовите заболявания и рака и застрашава над 800 хиляди българки и 150 хиляди мъже.)

Другите програми на компанията работят с образователна, дарителска и стратегически социално-ангажирана цел за подобряване качеството на живот на българите.

Девизът на най-известната марка на ОМК „Верея – С грижа за вас” – описва до голяма степен корпоративното й кредо. Сега и за в бъдеще, "Обединена млечна компания” ще продължи да инвестира и развива българския пазар с висококачествени и здравословни млечни продукти, които полагат интензивна грижа за здравето на съвременния човек.